9 Mart 2012 Cuma

SUDOKU'sun SEN...

    Hürriyetin cumartesi günleri bulmaca ilavesi olurdu... Tam sayfa kare bulmaca... Hiçbir zaman tamamını çözemedim... Ama 19 yaşımdayken çabamı gören bir emekli amiralden takdir görmüştüm... Sonra Sudoku çıktı... Hürriyetin tam sayfa bulmacaları yoktu artık... Posta'nın çengel bulmacasına hiçbir zaman ısınamadım... Ve Sudoku'cu oldum...Sudoku'da bazen saatlerce bakarsın bulmacaya.. Rakamlar anlamsız gelir... Bağlantı kuramazsın... Derken bir anda bir araya getirirsin..İlk ipucu...Gerisi çözülür sonra...
    Bir Sudokum var benim...En zor kategorisinde ama.. Bir anda bir şey söylüyor bana... Hiç beklemediğim bir anda... Gözlerim parlıyor... Çözdüm diyorum... Bakıyorum sonuca gidemiyorum... Ama sabırlıyım... Şu ana kadar aldığım ipuçları sonuca gitmem için umudumu fazlasıyla arttırdı... Az kaldı... Çözücem bu sudokuyu da ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder