8 Mart 2012 Perşembe

ÖZÜRRRR....

  Sonunu getiremediğim bir hikaye var... Kaç okuyucum var bilmiyorum... İddialı da değilim zaten... Ama o bir-iki kişi hikayenin sonunu merak ediyorsa çok özür diliyorum. Elbet yazacağım.. Ama bu aralar yazamıyorum o konu üzerine..  Deniyorum, olmuyor... Başka birisi aklımda sürekli ve onu bu kadar yoğun düşünürken, eski aşkımı-aşklarımı düşünemiyorum, konsantre olamıyorum... Geleceği düşünüyorum... O'nu bekliyorum... O'nu istiyorum... O'nu özlüyorum... Yüzyüze görmediğim, ten kokusunu almadığım, sıcaklığını hissetmediğim, sarılıp uyumadığım... Ama... Ama o benden daha cesur... O benden daha fedakar... O benden daha.................... 
    Az önce "aklımdasın,biliyorsun değil mi"dediğimde... "Bazen aklımdan çıkıyorsun" diye cevap veren insan O... Yıllardır çalıştığı yerden ayrılınca buraya gelmek isteyen insan "benim için"...  Bildiği,alıştığı yerden kopup başka bir mecraya atılmayı göze alan insan... İnsan işte o... Bana insan olduğumu hissettiren bir insanyavrusu... Seni seninle yaşamak istiyorum... Üzerine yakışırım, yakışmam bilmiyorum ama; nefesimle ısıtacağımdan emin olmalısın... Yollarımız farklı olabilir belki... Ama bir yolda elele yürüyeceğimizden eminim... Yakanda düğme olur muyum bilmiyorum... Ama oradan düşmemek için elimden geleni yapacağıma yemin ederim :)

1 yorum: